2019. november 25-én lehetőségünk adódott, hogy megtekintsük a Liget Wellness és Konferencia Hotelt rendezvényszervezés óra keretében. Mucha Nikoletta, a hotel rendezvényszervezője vezetésével nyerhettünk betekintést az ott folyó munkába.

Elsőként Nikoletta ismertette a munkájához kapcsolódó tevékenységeit, feladatköreit. Több számunkra is ismerős szakkifejezést (forgatókönyv, költségkalkuláció, meghívó), használt tájékoztatójában. Örömmel töltött el minket, hogy már tudjuk a kifejezések tartalmát, hiszen tanulmányaink során találkoztuk azokkal.

Ezután körbevezetett bennünket. A hotelben 4 teremben van lehetőség rendezvények lebonyolítására. Minden terem alapfelszereltségéhez tartozik a légkondicionálás, a kiváló technikai berendezések (pl. okos televízió, wifi), a kényelmes székek. Igény szerint a termek berendezése egyedileg alakítható. A termek több rendezvénytípus megtartására alkalmasak (csapatépítő tréningek, konferenciák, esküvők, szemináriumok, konzultációk stb.).

A sétánk azzal folytatódott, hogy megismerhettük a Liget Hotel további lehetőségeit (wellness, szobák, lakosztályok, apartmanok, villák). A rendezvények lebonyolításához biztosított feltételek komplexitása következtében nagyon sok eseményt szerveznek itt.

A látottak és hallottak nagyban hozzájárultak tanulmányainkhoz, közelebb kerültünk a szakmához, a gyakorlatban is megismerkedhettünk a rendezvényszervezés rejtelmeivel.

Horváth Alexandra, Králik Fanni,
Szatmári Réka, Vincze Ildikó 5/13. D